rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 12 January 2014

POETRY - bukan salah aku

assalamualaikum w.b.t

bukan salah aku kalau ada yang memula langkah
bukan salah aku kalau aku menjadi idaman
bukan salah aku kerana aku cuba menjaga batasan
dia lelaki aku perempuan
yang ada pada hati dia bukan paksaan

seringkali juga berkasar
bahasa ikut sedap rasa
seperti kawan dengan kawan
aku sendiri tidak tahu kenapa wujudnya perasaan

aku pula tolak bukan kerana dia kawan
tapi kerana rasa itu tiada
ada pula pada seseorang yang dianggap masa lampau
aku tak salahkan lelaki itu
hanya kerana dia tak mahu sebarkan siapa aku
belum sampai masa
apa pun yang kawan itu rasa pada aku
tak kan aku nafikan hak dia
kerana semua orang berhak merasa kasih dan sayang

#first time aku create poetry siang2 mcm nie. haha tak ada masa la sayang nak blogwalking. nanti I jenjalan hokeyy? kbye !

4 comments:

Sally Samsaiman said...

xde sape yg salah... :P

msredcheesecake said...

tiada paksaan dalam perasaan.... sepatutnya camtu...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tiada siapa yang bersalah..

Gee Lion said...

jangan rasa bersalah. jangan jadi serba salah. tiada yg bersalah.. =)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome