rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 12 January 2014

POETRY - bukan sayang tanpa cemburu

assalamualaikum w.b.t

dulu ku sangka sayang hanya sementara
dulu ku sangka kasih cuma pura-pura
begitulah rasa ini pada dia
menerima dengan hati tanpa ikhlas

kini siapa sangka rindu semakin menggunung
kasih semakin mendalam
cemburu muncul dengan semena
maafkanlah untuk itu
andai aku benar-benar tiada rasa
pasti cemburu tak akan pernah ada
fahamkan kenapa?

semua rasa aku tak pernah paksa
hadir tanpa dipinta
jika pinta kau aku berhenti cemburu
aku takut mati terus hati
sanggup hadapinya?

#post random ok? haha gud nite guys. menghitung hari untuk ke tempat baru. ya ALLAH. takutnya. :'(

8 comments:

Cikgu Norazimah said...

Nak ke tempat br mmg menakutkan..sama mcm CN kat skola br.. ;)

Akeyla Azmi said...

First first memang takut.
inshaallah ok lah tu ye kak hana :D
best of luck!!!! (Y)
chaiyok!!!

Azhafizah Md Nor said...

cemburu tu lah tandanya sayang :)

Azhafizah Md Nor said...

cemburu tu lah tandanya sayang :)

Fizalinolie said...

Cemburu tu tandanya sayang. Tapi biarlah berpada-pada. Hehe.... Tak payah takut hana. Think +ve ok pasal tempat baru. Hana pasti boleh punya :)

TelingaBulat said...

cemburu ni tandanya sayang..norml laa bile jadi manusia ni ;)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga dipermudahkan oleh Allah segalanya.. :D

mirza syazwina said...

gudluck kak hana kat tempat baru nanti ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome