rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 31 January 2014

POETRY - kekasihku. besok harinya.

assalamualaikum w.b.t

aku dah sampai melaka
negeri tercinta
tidak ingin diganggu sesiapa
waktu untuk rehatkan minda
tapi waktu cuti banyak kenduri pula
hari yang sibuk melanda
macam mana?
ini sahaja saudara yang ada
kena bantu membantu sesama kita

besok kenduri untuk kekasih yang dah lama tiada
rindu datang menjelma
bukan sesaat tapi tiap masa
maafkanlah diri
bukan sengaja
tidak melawatmu di pusara
aku tahu ALLAH sedang jaga kau di sana
semoga kita bertemu di syurga
rindu-rindukanlah aku sentiasa

#ALLAH. sampaikan pada dia. satu hari nanti aku akan jumpa dia. pesan pada dia. tunggulah aku di syurga. pesan juga pada dia bahawa aku teramat sayang dan rindu pada dia. satu hari nanti aku akan jumpa dia di sana. ALLAH. hadirkan dia dalam mimpiku malam ini. aku ingin menangis semahunya di bahu dia. sekuatnya. biar tangisan ini reda dalam pelukan dia. selamat malam kekasih halalku. kekasih dari dua dunia. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome