rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 9 January 2014

POETRY - terima kasih kau dia dan mereka :')

assalamualaikum w.b.t

kekusutan aku kini semakin berkurangan
bila ada yang sudi membantu saat2 getir aku
mereka lah teman
mereka ada saat aku perlukan
walau aku tak pinta tapi mereka sudi menghulurkan
tidak kira la di alam maya mahupun nyata
sama sahaja yang penting keikhlasan yang terang aku nampak
semoga ALLAH memberkati kehidupan mereka


#pada ZIRA sayang. aku appreciate sangat. kau sudi carikan 10 rumah sewa walaupown banyak yang dah tak available. kau sanggup susah payah kan diri kau untuk aku. pada blogger MAMA yang ibarat seperti seorang kakak di alam maya. ada yang kata kawan dekat blog bukan boleh percaya. tapi aku jugak seorang blogger. jangan lupa fakta tu. terima kasih sekali lagi mama. even dia tak duduk area kampung baru tapi sanggup post dekat fb carikan. ya ALLAH. semoga ALLAH memberkati perjalanan hidup mereka. :')

#tak lupa jugak pada yang membantu kecil2 yang memberi semangat cik kila sayang. dan yang selalu mention nama aku bila ada post berkenan rumah sewa dekat fb. kak yaya dan kak yus. terima kasih sangat. semoga ALLAH permudahkan urusan mereka juga. dan kawan keding aku jugak. ada jugak bertanyakan pada aunty dia even tak adaa untuk disewakan. tak apa. yang penting dia sudi tolong.

paling penting ! utk family aku ibu ayah, siblings makcik pakcik aku. semua bersusah payah call sana sini demi aku. tak akan aku lupakan jasa mereka pada aku. hmm dan dia? mungkin dia sedang mendoakan aku jugak? siapa tahu? tak apa. ALLAH tahu segalanya. saat aku perlukan tapi mungkin doa sedang mengiringi. terima kasih semua. :')

*maaf tak dapat BW*

6 comments:

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah ada yang sudi membantu hana..:)

Hafiz Hafizol said...

amboi sedihnya dah macam ucapan perpisahan pulak . nak nangis rasa

Norhasniza Khalid said...

takpe , kita cuba... ada 4 5 org kawan mama dah inbox, tunggu siang sikit ye, insyallah....

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah ada yang membantu..

nana kimie said...

semoga dipermudahkan segalanya dear....

Gee Lion said...

alhamdulillah cik hana... semoga dipermudahkan urusan cik hana =)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome