rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 11 January 2014

rumah sewa dah dapat !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

riangnya dengan title post aku nie ha. haha seronok. sebab aku dengan dua orang kawan baru aku liana dengan kak ira akhirnya dapat jugak duduk sebumbung dengan bayaran yang awesome bg kami lah. dekat plaza rah jugak. deposit 440. bulan2 200. ok je. dr yg bfore nie RM1020. omakk aihh !! jauh nya beza !

ibu kata, "in sha ALLAH orang2 yang jujur nie, in sha ALLAH dapat." berkat dari pertolongan ikhlas dari ibu dan mereka2 yang banyak membantu. terima kasih. pada korang jugak yang selalu memberi semangat pada aku yang asyik nak give up je keje. haha dan akhirnya ALHAMDULILLAH. ALLAH bantu kami yang kesusahan. :')


nie je yang mampu aku tunjuk dulu. hehe nt in sha ALLAH ada masa kalau internet pown ada aku post la gambar surrounding dia dekat sini. dan paling penting. ada view KLCC. nampak tak jakunnya aku? hahaha KLCC pown aku tak pernah masuk. nampak depan mata pernah tapi masuk? haihh. sedih. sobs sobs. k bye ! ;D

13 comments:

Sally Samsaiman said...

alhamdulillah...kak sally tak sempat nak update dgn hana...tgh exam :(

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah..lega dengar :)

aisya said...

alhamdulillah..
kerja baik2 tau nanti cik misi.. hehe

Gee Lion said...

alhamdulillah murah.. bukan senang nak carik murah2 cenggini kat KL. betul kata ibu, orang jujur ni inshaAllah dapat.. keje elok2 ye cik hana (:

Cik Mun said...

bagusla :)

nana kimie said...

Ok sangat tu dear...alhamdulillah..Allah permudahkan:)

Akeyla Azmi said...

alhamdulillah :D
Hihihihi have fun ye kak hanaa hihihi

adrianna syaz said...

Alhamdulillah..yeay..hana da dpt umh sewa..duk dgn kawan2 lg..mmg best ni :)

Cikgu Norazimah said...

kampung baru memang BEST ! tempat makan paling happening kat Kl kat situ lah..

Mime MF said...

ok fine nmpk view klcc mg ohsem..teringat duk hostel dulu..pkl 12 tunggu tepi tingkap tgk klcc ttp lampu..hehe

tomato oren said...

tahniah hana dpat umah baru.sypun baru pindah arini..susah betul nak dpt rumah yg betul susuai dgn kita..dan plg best tak perlu sy panjat tangga tetiap ari...hihih

mirza syazwina said...

skemain seronok lagi kak hana,miza pun tumpang seronok jugak..heheee

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

alhamdulillah dapat rumah sewa.. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome