rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 19 January 2014

selamat tinggal semuanya :')

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

mungkin pada saat ini aku sedang menuju ke gerbang baru. sedang menuju ke sana di mana kehidupan baru penuh dengan onak dan cabaran. di mana aku sendiri akan teruskan langkah tanpa silam.

aku mintak maaf atas segalanya. ikhlas dari hati. yang sempurna itu bukanlah aku. tapi akulah yang sering menaruh harapan kerana bagi aku dengan harapanlah aku dapat kekuatan. tapi kalau itu kata kau yang tidak mahu aku berharap, aku akan hentikan harapan. dengan cara ini. tapi entahlah. maafkanlah aku. demi ALLAH, aku sendiri berat hati. :')

hey, sebagai tanda peringatan aku bawak semua barang pemberian kau ke sana. semoga kita bertemu suatu hari nanti atas restu ILLAHI. bila kita dah sama2 yakin ALLAH benar2 takdirkan kita untuk bersama, jangan lupa roger2 bonsar ea bontong sebelum hati bonsar betul2 mati. kalau tak tahan rindu sangat boleh terus datang depan mata. haha eleh2. nangis la tu baca entry nie. haha. nanti aku dah sampai ke KL aku tetap akan beritahu. tu kan janji bonsar? :'D

:) :)

#sekarang aku mungkin on the way ke KL. perasaan debar, takut, gementar semua ada. aku akan rindukan semuanya. in sha ALLAH bila aku ada masa aku akan update entry dan balas kunjungan. rindu2 kan lah aku ya? hik2 ^_^

*macam jauh je kan pergi? padahal KL ke melaka berapa jam je. memang tak jauh tapi langkah yang aku akan hayun nie sangat2 berat dan jalan nie penuh dengan duri. aku takut tersadai tersungkur je nanti. lahai. wish me luck. besar tanggungjawab sebagai nurse. doakan aku berjaya pikul hingga bawak ke akhirat. in sha ALLAH :') *

11 comments:

Norhasniza Khalid said...

hana, mama harap hana berjaya di sana, apa-apa boleh hello mama ye, simpan no mama elok2, nanti mama ke KL kita dating

Hafiz Hafizol said...

all the best dik .

Razi ten said...

What are you doing in KL? Study or work there?

Mia Liana said...

good luck ya... semoga berjaya...

Azhafizah Md Nor said...

selamat enjoy dengan suasana baru ye hana :)

Amanina Mads said...

gudluck.. nanti dpt kawan2 baru. hehe

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka bace blog awk, baru2 ni saya baru buat blog hope awk boleh follow dan singgah la blog saya :) http://awksweetgitu.blogspot.com

Gee Lion said...

embrace your new life with full of enthusiastic. good luck for you cik hana.. in shaa Allah, ada jodoh tak ke mana.. ^^

Akeyla Azmi said...

weeee~~~ <3
sangat best lah lagu tuuu hihihi

Akeyla Azmi said...

ada jodoh, tak kemana hiks

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga dipermudahkan oleh Allah segala perancangan dan urusan..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome