rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 7 January 2014

siapakah wanita yang telah dirogol jin??

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


hmm wanita2. silakan baca. titik beratkanlah. sebab aku pernah ada lebam yang banyak pada paha dan bahagian kaki dalam satu masa. tu pown masa belajar dekat kuim. mmg kerap. tp bila dah habis belajar dah kurang dah. mungkin sebab dah kurang tidur siang dan kurang mandi lewat petang. tp cuma kadang mmg ada la kan. aku tak tahu la punca nya apa. terlanggar kerusi ke apa ke. kita tak tahu kan?

so just bersiap sedia je kan? semoga kita dijauhkan ea. semoga ALLAH melindungi kita dari jin dan syaitan yang direjam. amin. in sha ALLAH. pada yang mengenali dan ada no aku kan sentiasa ingatkan aku tw. takut lah pulak lebam lama kembali. lahai :')

9 comments:

aisya said...

thanks for sharing hana.. huhu

Azhafizah Md Nor said...

sebelum tidur baca doa :)

Cik Mun said...

thanks sbb share :)

QV said...

kekadang tido kat ruang tamu / tengah rumah . insha Allah lepas ni tak buat .

Norhasniza Khalid said...

nice sharing dear, eh blog lawa sekarang... comel, nampak kemas...

Gee Lion said...

astaghfirullahalazim.. moga dijauhkan dari benda2 buruk.. cik hana pon jangan lupa mengamalkan ayat2 suci al-quran. benda tu selalunya tak suka..

Akeyla Azmi said...

betul,
kan sebaikbaik jin ialah sejahat jahat manusia.
So mmg jahat gila ah jin ni hm
nauzubillah .
thanks kak hanaa

Amanina Mads said...

nice sharing hana.. rasanya tak pernah lg nampak lebam2 kt paha.

mirza syazwina said...

huhuu..dulu selalu tido petang lepas sekolah,sekarang ni jarang dah..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome