rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 7 January 2014

tahun baru wajah baru tapi hati?

assalamualaikum w.b.t

dalam keadaan aku yang tak sihat nie mampu lg nak edit blog. semalam blogger MAMA ada la bg serba sedikit nasihat tentang blog aku nie. so aku pown ubah la sikit2 hari nie. warna biru sokmo. nampak tak perubahannya? ok tak kengkawan?? to masih belum habis lg ok. aku masih tak puas hati nie. btw thnx mama sayang !!

tapi mana pergi nuffnang leaderboard aku? hilang? then aku try letak balik. tak boleh lg. aku ada jugak backup template. tp aku tak pandai nak restore balik. aduhh. siapa mampu nolong nie ha??

ok dan hari nie gua kurang bermaya sikit dari segi mental fizikal dan hati. aku tak tahu pulak pg td memang aku kena amik ujian QTI utk motor. nervous punya pasal semua benda tak kena. nasib baik tak excident tadi. malu campur sentap nak menangis je rasa. aku dah malas la nak proceed mcm nie ! T_T

esok ada lagi lesen. tp larat ke aku dengan kepala mmg sakit sangat2. tak tahu la sebab kena hujan ke. dengan fikirkan rumah sewa lagi. kusut weyh kusut ! dan nie aku edit pown aku masih teruskan kudrat. cehh. nt aku blogwalking ea. doakan aku cepat sihat utk semua nya. :')

#mr bontong. adakah ini tandanya demam rindu ? T_T

7 comments:

Akeyla Azmi said...

wahhh kak hanaa dah edit!!! <3
wahhhh hihihiihi

Akeyla Azmi said...

qilah boleh tolong hehehehe

Gee Lion said...

nampak kemas hana, sedap mata memandang. dengan kaler biru lagi.. memang sejuk je mata ni. tapi bab nuffnang, tak tahulah, try google googling tutorialing.. <2

you need rest hana, musim orang demam agaknya sekarang ni. take a long sleep. you should be better. banyakkan minum air putih ye. (:

Azhafizah Md Nor said...

wahh..nice la hana template baru ni..psl nuffnang tu,copy and add semula kat layout tu

ain diyana said...

semoga cepat sembuh.. blog comel as alwayss

aisya said...

get well soon! jgn risau2 sgt..

tabik lah, dalam pening2 pun boleh lagi mengedit.. kalau sy dah surrender dah. hehe

Amanina Mads said...

rajin edit blog ya walaupun tgh sakit2.. hana ohh hana

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome