rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 4 January 2014

terima kasih mr. bontong !

assalamualaikum w.b.t

pemberian dari makkah. aku hargai utk hari ini. terima kasih sangat mr. bontong ! dia datang tempat aku kerja part time aku tu semata2 utk aku. aku appreciate sangat ! :')

perfume tu wangi. gelang tangan tu ada ukiran nama hasanah.
cuma longgar jadi nak pergi potong nanti. hehe
yang key chain tu pulak cuba teka ukiran nama apa??
ngeh2. kalau korang betul maknanya korang pandai bhs jawi. haha

dan jubah. aku tak update dekat sini. cantik. semua pemberian dia mmg cantik pada pandangan mata aku. cuma kalau aku update sini bukan untuk show off tapi ini cara aku dedicated kan utk dia. dekat fb? mmg tak la. hmmmm

masa dia nak balik tadi, kata dia kalau ada jodoh kita jumpa lagi ea. mmg aku time tu sebak gila. menangis kejap. yela dah la aku nak pergi jauh dekat KL tu ha. then dia cakap nnti dia mintak kerja dekat putrajaya ke KL ke. lepas tu kata dia lagi dia ada kawan perempuan dekat HKL tu. awak kawan je dengan dia, tak payah kawan dengan lelaki. risau jugak dia pada aku ea. cemburu jugak. ingat aku sorang je rasa cemburu dia kawan dengan perempuan. kawan nie banyak maksud tw. kena hati2 ! haha

harap2 dia ingat la pesan aku tadi. sebenarnya aku bukan nak sangat dia show dekat fb dia siapa aku tapi aku cuma nak orang tahu dia dah ada buah hati sendiri. tak ada la perempuan2 tu syok sendiri dengan si bontong. hmm in sha ALLAH bila dah sampai masa nya dia sendiri akan tunjuk. dan aku jua begitu. berdoalah semoga panjang jodoh kami. :')

14 comments:

ZalinZalina said...

Dia bagi tu tandanya dia sayang dan sentiasa ingat kat awak :)

Sally Samsaiman said...

Keychain tu tulis "Asha Hana" hahaha...kak sally still bole baca lagi :P

Kak sally doakan semoga panjang jodoh hana dgn dia ye...insyaAllah...lelaki yg baik buat perempuan yg baik :D

Pha Is said...

tulisan jawi a'sha hana..

Akeyla Azmi said...

eee sweetnya T_T
bahasa jawi pulak tu aduh.
Kak hana, kalau ada jodoh nanti jumpa lagi ea? ;p
hihihihiks. jgn nangis. :D

Inshaallah ADA jodoh kak hana n mr bontong hikhik.

S. Faezah said...

sweetnya..best2 hadiah dia bg awak ^^

mirza syazwina said...

alahai sweetnye :')..x pe kak hana,updated la lagi dekat blog..blog kita semua baca kan ^_^

Mazni Munawar said...

serious cantik :O jelesnya akak dapat hadiahh.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga hana ada jodoh dengan si dia.. baca entri hana sambil dengar lagu kehilangan ni tiba-tiba buatkan hati akak terasa sebak pula..

Gee Lion said...

saya doakan yg terbaik utk awak. siapa pun dia, dan apa pon ceritanya, harap kamu berdua kekal till jannah.. <3

Cikgu Norazimah said...

insyaAllah..CN doakan jodoh u all kekal hingga ke jinjang pelamin.. ;)

adrianna syaz said...

Comel...semoga jodoh hana dgn dia akan berpnjangan tau..hepi for you hana ^_^

Invisible Me said...

Moga ada jodoh sebab nampak yg dia sangat istimewa :)

Azhafizah Md Nor said...

tu tandanya dia ingat hana :)

Lieya Von Jay said...

wow .. comel semua nya utk hana tu .. :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome