rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 22 January 2014

terlentok dek kepenatan !

assalamualaikum w.b.t

cewahh tajuk kemah keming lagi. kemain. ! haha sebenarnya hari nie gua nak cerita pasal benda malu yang happen ke aku hari nie. semalam gua tidur la lambat sikit kan sebab tengok movie. then masa ada talk by matron petang tadi aku terlentok kejap. then bila aku tersedar terus semua orang tengah pandang aku then gelak2 termasuklah male nurse male nurse. malu seyh. malu !!

yang aku pelik semalam2 bila yang lain tidur tak ada pulak kantoi. then aku duduk tempat paling atas kot dalam auditorium tu. tajam weyh mata matron tu. haha maaf matron. tak sengaja. nasib baik tak kena soal. terus segar mata aku masa tu. haha nak2 pulak minggu orientasi kan? mesti la penat. plus dengan tidur lambat lagi. haihh

hmm esok aku dapat tahu department untuk aku bertugas nanti. dan exam mentor mentee. doakan aku eh? haihh

#hari tu masa aku nak gerak ke sini, aku tak sempat jumpa si puteh kucing aku. sebab dia selalu sangat kena tibai dengan mak tiri si pe'ah. then dia selalu menyorok. masa aku nak pergi tu semalaman kot dia hilang. satu hari tak makan. then hari nie aku tanya ibu aku, puteh ada balik tak? ibu cakap jangan risau. dia ada balik semua sihat. fokus dengan kerja je. mana tak risau. hmm hati aku lately nie tak sedap. tak tahu kenapa. tu sebab aku tanya. aku sayang mereka. nak2 aku jauh. :'(

berdoalah yang hati aku nie cuma mainan perasaan je T_T

8 comments:

adrianna syaz said...

Bykkn berehat tau hana.:)

adrianna syaz said...

Bykkn berehat tau hana.:)

adrianna syaz said...

Bykkn berehat tau hana.:)

Fizalinolie said...

Akak doakan semoga Hana lulus exam tu. Kerja2 jugak. Kesihatan pun penting. Take care okeh...

Azhafizah Md Nor said...

memang penat sangat ni hana..rehat secukupnya ye

Lieya Von Jay said...

dari kejauhan risau kan kucing. sebijik macam kak, kalau tel mak ja memang akan tnya pasal totoi ja . huhuuh :)

Asha Lya said...

kesian hana..tak apala pengalaman tu

Norhasniza Khalid said...

mula-mula je tu, lama-lama nanti dah biasa.. hihi, sabar ye hana..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome