rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 8 January 2014

tinggal beberapa hari sahaja lagi

assalamualaikum w.b.t

kusut fikiran aku. dengan tak sihat yang bagai nak pecah kepala aku. kusut fikirkan rumah sewa. kusut fikirkan lesen yang masih tak siap lagi. semalam mmg tidur awal sebab sakit kepala sangat2.

entah la. dan semalam sebabkan rasa bersalah dengan kelancangan mulut aku pada dia. aku nak say sorry la kan konon. dengan kerinduan terlampau. tp lain pulak benda yang jadi. seronoknya kau tanpa rasa bersalah memikirkan inbox aku yang tak dilayan. jd kata putus biarkan je la kedinginan nie berterusan. dia pown tak kisah.

tinggal beberapa hari sahaja lagi. 20 hb nie lapor diri. barang pown tak pack lagi. dengan gambar pasport tak siap lagi. peningnya. dengan badan aku satu badan sakit2. dah kenapa aku nie? ALLAH. cepat lah sihat wahai dear body. aku perlukan kekuatan dari segi fizikal untuk uruskan persiapan aku ke sana. please :(


dan selamat tinggal melaka. selamat tinggal org melaka. HKL. please be nice to me. waiting for me yeah? :')

7 comments:

Azhafizah Md Nor said...

menghitung hari ni..ape pun hopefully semuanya baik baik je kan

aisya said...

insyaAllah semuanya baik2 je.. jgn ikutkan rasa hati yg risau tu.. tenang2 je.. insyaAllah semuanya akan berjalan dgn lancar.. Hana boleh! :)

QV said...

bila badan tak sihat , yg lain pun jadi huru hara . welcome to kl beybeh .

Gee Lion said...

bila ujian Allah nak sampai, cik hana kena kuat. inshaAllah ganjaran yg lebih baik menanti. berat saya memandang, berat lagi bahu cik hana menanggungnya.. ):

sYiRa LoKMaN said...

sentiasa doa :) moga baik baik saja :)

Akeyla Azmi said...

Sabar ye kak hana TT_TT
allah kesiannya kak hana, dah ah akak kecik omey kurus je hmm :/
may allah heal u 100% perfect balik.
happy healing kak!
u're a nurse :p hihihi

get well soon tau <3
inshaallah!!

Amanina Mads said...

get well soon hana.. nk berjalan jauh ke KL plak tu.

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome