rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 5 January 2014

yeahh. semalam yang terakhir !

assalamualaikum w.b.t

heheh aku dah berhenti kerja dekat area rumah aku nie ha. sebab dapat panggilan nurse dekat HKL. ngeh ngeh. suka dah bila aku quit tahu sebab apa? sebab tak ada la kena kacau lagi dengan jantan2 gedik tu ha. yeah !

cuma adik perempuan aku je lepas nie. aku dah bg twu awal2 yang ada lelaki miang so kena hati2. haihhh macam2 la. hopefully adik aku tak kena mcm aku. 


ok lepas nie kena prepare mental dan fizikal utk mengadap cabaran pulak dekat HKL. ALLAH. bila nak kan future yang cerah kena lah grab cabaran kan?? owhh dear future, please be nice to me :)

dan mudah2an dalam masa depan aku tu ada dia. semoga. :')

12 comments:

Cik Mun said...

semoga segalanya berjalan lancar :)

Hafiz Hafizol said...

all the best buat cik hana. :")

Norhasniza Khalid said...

amin.... :)

Akeyla Azmi said...

Awhhh <3
inshaallah mesti ada dia ok kak hana?
Qila doakan kak deh? :))))
HIhihi. yayyy KL mariiii~
Hohooho

Cikgu Norazimah said...

mencabar tu keje kat HKL..akk ada sorang member doktor kat sana, sbuk memanjang ! hehe

Teena Tna said...

Dah dapat tempat posting ke? Tahniah!
Kat HKL memang kena ready fizikal & mental kan. All the best ye :)

adrianna syaz said...

Gud luck hana dan slmt bekerja ditempat baru

aisya said...

all the best hana.. :)

Gee Lion said...

good luck cik hana.. HKL je, dekat dah kita.. ^^

Invisible Me said...

Moga semuanya baik-baik belaka :)

Azhafizah Md Nor said...

Selamat bekerja di tempat baru Hana :)

Lieya Von Jay said...

alhamdulillah hana ... masa depan yang indah terbentang di hadapan mu.. i am so happy for u dear ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome