rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 6 January 2014

yeayy IC baru seyh !!

assalamualaikum w.b.t

sorry busy lagi. nie gua baru balik dari UTC sebab nak buat IC baru punya pasal. dah nak masuk 22 dah bulan 9 nie nanti. umur kena tukar IC 21 so memang kena buat IC baru la kan? 2 jam je masa yang dia ambil utk siapkan IC. so satu hari je dah boleh ambil. sekejap je kan?


hahaha gemuknya aku. dah la IC lama buruk wajah kusam aku. ini pown sama? lahaii terima je la cik hana oii. tudung senget benget. lantak lah janji chip dia boleh pakai. aku tak masuk IC lama dekat entry nie sebab malu. hahah -_-

ok then hari nie ada check KWSP. dulu ada kerja kilang beberapa bulan sampai aku tak tahu pown dah berapa yang ada dalam EPF aku. no ahli pown tak tahu so tadi check ada 6 rat. aku cakap dengan ibu, ibu boleh tak asha nak keluar kan duit EPF asha nie. hahaha aku nie pantang nampak duit cket. nak2 dalam akaun aku yang tak bersalah nie. dan waktu nie aku memang tengah2 kering kontang. kah kah tp duit gaji nurse lain. masa tu in sha ALLAH aku tak kering. semoga dimurahkan rezeki aku nanti :)

ok gua sibuk. nanti ada masa gua jenjalan singgah hokey? korang dah tukar IC belum? pergi tukar cepat2 then publish. aku pown nak tengok jugak muka IC korang macam mana. haha kbye !

15 comments:

Hafiz Hafizol said...

amboii senyumnyaaa

Seri Selaseh said...

Dulu selalu plan... nak kasi kurus baru gi buat IC. Tapi last2 kena buat gak walaupon x kurus-kurus sbb dah dateline.

msredcheesecake said...

akk tak kisah picca ic rupa hape...hheee... gemuk pun gemuk la

Norhasniza Khalid said...

last mama buat ic masa form 6... sekarang?... 12 tahun berlalu....

adrianna syaz said...

Ic baru hana cntik lo.hehe

aisya said...

ic baru ni lain sikit kan? adik ckp ada gmbr hantu kt tepi.. haha.. padahal gambar yg sama jugak. tak tukar lg yg ni.. :)

Cikgu Norazimah said...

Cn pun tak tukar lg ic br..busy sgt! Hehe

Tetamu Istimewa said...

Saya pun dah tukar.

ANa Ahmad said...

Fuyoo... ic baru... kami pun ada hehe

Azhafizah Md Nor said...

Dah tukar IC tahun lepas lagi :)

Anne Nurain said...

UTC? yg kat pudu tu eh?
siyesly baru tau.. anne tak tuka2 lagi ke ic baru.. hehe..

Gee Lion said...

saya ingat nak pergi tadi tukar ic kat utc.. tapi tak dapat sebab tetiba bz pulak. kalau tak untung2 je terjumpa.. hehe.. :p

Khir Khalid said...

Alhamdulillah.. sy pun baru tukar ic juga.. :)

Akeyla Azmi said...

hihihi sama lah muka kak hana :p dgn yg betul2 heheheh

mirza syazwina said...

tetap biru jugak tudung tu..hehee..kiut apa kak hana ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome