rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 14 February 2014

CPUV ke-17 !

assalamualaikum w.b.t


seriusly. aku dah lama gila tak update pasal cpuv kan dekat sini? tadi godeh2 encik nuffnang. muncul pulak cpuv baru. hehe ALHAMDULILLAH. :)

but aku mcm unexpected la kan. aku dah la update pown jarang2. huwaa. terima kasih advertiser. cewahh. sudi2 la klik2 iklan2 gua erk. kalau dah klik sila goyak deh ke aku. nanti aku balas klik utk iklan u all pulak. k bye !

6 comments:

Amir Khalis said...

semoga dilimpahkan rezeki :)

Akeyla Azmi said...

Eheheheeh qilah click mcvalue tu 5 kali hihihi <333

mirza syazwina said...

dah klik dah ^_^
hehee

Cikgu Norazimah said...

tahniah ! murah rezeki.. ;)

Azhafizah Md Nor said...

congrats hana.

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

tahniah hana.. akak dah lama tak terima cpuv baru..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome