rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 3 February 2014

dashboard blogger !

assalamualaikum w.b.t

maaf untuk kalian. aku rindu nak blogwalking. aku ada jugak blogwalking lately nie. tapi tak kerap macam dulu.

dulu ada je masa nak tengok dashboard blogger. tp sekarang aku blogwalking semua berlandaskan dari bloglist dan persinggahan rakan blogger ke blog aku. itu pown kalau aku ada masa.

kini aku fokuskan pada kerjaya tetap aku. ada je masa nak update entry. tapi membalas kunjungan mungkin tak sekerap dulu. maaf amat2 ea. abaikan jugak kalau ada entry aku yang meroyan sejak akhir2 nie. ok nah kiss hug untuk perempuan. yang lelaki. nah tumbuk tangan sikit. ;)

:) :)

4 comments:

Sally Samsaiman said...

takpe dik..take ur time...dahulukan mana yg penting :)

athiqi ariff said...

xpe hana...insyaALLAH ada masa nnti...amin..

Azhafizah Md Nor said...

its okay hana..take care :)

Cikgu Norazimah said...

Bw masa free jer..CN slalu bw guna hp masa susukan irfan...hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome