rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 3 February 2014

dear, mr. right !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


sebelum bicara ingin menikahi sudikah terima sebulatnya siapa aku? wanita seperti aku banyak yang harus dibimbing. mampukah kau membimbing pendosa tegar seperti aku menuju ke syurga ILLAHI? maaf. kalau tak boleh, lebih baik berundur. aku tak sanggup kerana aku, kau juga turut terheret ke lembah hina. berat tanggungjawab kau jika memperisterikan wanita tak sempurna seperti aku. aku berterus-terang sekarang kerana takut kau lelah di pengakhirannya. salam kasih dari aku, bakal makmum. :')

#aku menghitung hari demi hari. kuatkah aku berada di dunia metropolitan nie tanpa hati? ALLAH. aku risau jugak dengan pelbagai BERITA yang tak sedap didengar. jagakanlah aku sepanjang aku di sana tanpa sesiapa. cuma pada KAU, aku harapkan. ALLAH T_T

4 comments:

Gee Lion said...

perelok budi perbaiki peribadi sebelum mengharap akan pernikahan.. gitukah cik hana?

Akeyla Azmi said...

:)
inshaallah. Boleh!
:))

Norhasniza Khalid said...

hihihihihi....

mirza syazwina said...

take care kak hana! ^_^

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome