rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 1 February 2014

happy engagement my dear cousin !

assalamualaikum w.b.t

pelamin pertunangan kak jira. simple dan cantik. tapi kalau aku tunang esok aku tak buat kot macam nie. nak save bajet lepas kahwin punya. haha

with my beloved mom !

ehem. ambil berkat ke? haha

bersama gadis2 pilihan. cewahh. haha cuma adik perempuan aku je tak ada. malas nak bergambau katanya. nie pertama kali aku attend majlis pertunangan nak2 keluarga aku tak besar mana pun. jadi even busy macam mana pun aku wajib hadirkan diri. takut2 nanti bila time aku pulak dorang buat benda yang sama. ha macam mana? dah la keluarga kecil je. :)

nie dengan atuk blah ayah. dia sahaja atuk yang aku ada. :')

berjubah di majlis pertunangan. malas nak cantik2. tapi jubah ini asalnya singkat. kerana ingin menghargai pemberian dari seseorang, aku sambungkan bagi labuh. cuma tangan singkat sedikit. tak apalah. yang penting jubah ini sangat bermakna. cuma hati aku sahaja yang masih mencari makna hakiki kehidupan dan masa depan. senyuman tak menggambarkan hati kusam.

#SUBHANALLAH. sembuhkanlah segala penyakit yang ada. luaran atau dalaman. aku cuma ada KAU. tak sanggup pula berhadapan dengan segala kesulitan bila aku cuma seorang. :')

6 comments:

Gee Lion said...

saya pulak dua2 belah atuk dah takde.. :(
p/s : tunggu giliran cik hana pula lepas ni. in shaa Allah.. :')

Akeyla Azmi said...

wahhh :D
hehehe betul :D busy mane pun family punya event try jugak attend hihi <3

Miss yaaa kak hana :)
Hehe, cantik jubah tu hiks. Siapa lah yg bagi teewwww hihi

Razi ten said...

Your turn later don't forget to send invitation xD

Niena Reen said...

Comel saja kak hana dengan jubah tu! :D

Nys Anis said...

cantik !!
simple but nice .

bila awk pula ?

xoxo

Azhafizah Md Nor said...

Tahniah untuk cousin hana.

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome