rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 4 February 2014

inikah persepsi mereka terhadap aku nanti?

assalamualaikum w.b.t


aku takut seyh kalau2 aku makan sumpah orang mcm nie time aku bekerja. aku nak jadi nurse yang terbaik. tapi ilmu masih belum mantap lagi. bagaimanakah? T_T

4 comments:

TelingaBulat said...

sbb tuh kite kerja kne ikhlas..bkn asal boleh je.kekadang mmg perasaan gak nurse ni pilih bulu..sabo ajelaa..

Azhafizah Md Nor said...

yang penting niat kita hana dan sentiasa buat yang terbaik :)

Gee Lion said...

setuju dgn cik Fiza kat atas ni.
niat, ikhlas dan buat yg terbaik.
orang takkan faham apa kita buat cik Hana.. takkan..

mirza syazwina said...

yang penting perlu sabar dlm setiap pkerjaan yg kita buat baru brjlan dgn baik :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome