rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 11 February 2014

jangan penat menjawab soalan isteri.

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


jangan pernah penat menjawabnya. kita tak tahu adakah itu kali terakhir? jadi layan sahajalah kerenah isteri. isteri nie sikap dia mcm budak2 sikit. perlukan belaian manja. cewahh mcm ada pengalaman. haha tak la. bercakap dari pengalaman kawan2 yang lain. :P

7 comments:

Azhafizah Md Nor said...

layan isteri sebaik mungkin :)

aTieYusof Family said...

InsyaAllah suatu hari nti jadi isteri yang baik & solehah..kan sis?? :)

Amir Khalis said...

hurmm aku saya awek pun takde hahaha

mirza syazwina said...

tak sabar nya nak jadi isteri >_<
hahaa..gataii2:P

Norhasniza Khalid said...

tak dinafikan isteri ni memang manja..

Pha Is said...

baeklah.. hehehe..

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

lelaki perlu ambil perhatian..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome