rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 4 February 2014

kami bukan pelacur dan kami tidak melayan seperti pelacur !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

kalau ikutkan hati, aku tak kan hitam kan muka dia nie. tapi kalau aku tak hitamkan aku sama jugak seperti dia tidak berakal.

#aku tahu aku masih baru. inilah cabaran yang aku akan hadapi akan datang. kami bekerja nak cari rezeki yang halal. untuk diri dan juga keluarga. bukan untuk terima sumpahan dan makian tidak beradab. cuba tempatkan diri ditempat kami. bagaimana? kalau ada kes2 yang emergency yang memerlukan khidmat kerajaan, macam mana? masa tu baru tahu langit tu tinggi ke rendah. jagalah bahasa. kita manusia. kalau ada yang tak betul, tegur cara baik. kami boleh faham. bukan buta bukan pekak bukan jugak tak boleh terima nasihat. sama2 ingat mengingati. boleh? :)

5 comments:

Azhafizah Md Nor said...

budi bahasa budaya kita..kalau marah sekalipun cakap dalam bahasa yang lebih sopan supaya tak menyinggung mana² pihak.

Aku Penghibur said...

apa pun kita jga bahasa kita..

Luangkan sedikit masa untuk vote blog acik yang tercalon bagi favorite lifestyle blog Cara vote di sini

Gee Lion said...

setuju cik hana, nanti bila dah terkena baru tahu langit tinggi ke rendah.. astaghfirullahalazim.. :(

mirza syazwina said...

amboi bhasa dia,tak reti hargai khimat org lain..

shera shehan said...

jgn la ckp ikut nafsu maraah tu je...cuba pk ble berckp...

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome