rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 9 February 2014

petunjuk istikharah :')

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


aku sangat berharap, bila dia tatap potret aku, hati dia sempit, kusut dan serabut. bukan aku nak nafikan jodoh dan takdir, tapi aku tak nak ada dalam masa depan dia. biarlah dia pilih perempuan yang sekufu dengannya. cantik di pandangan manusia dan lebih cantik di pandangan ILLAHI. jangan persoalkan kenapa kehendak aku begitu. biar ALLAH sahaja yang tahu.

#bilalah nak gaji. banyak betul yang aku kena usahakan nie. terlalu banyak. ALLAH tahu nawaitu aku. tak apa. sabarlah hana. :')

12 comments:

Razi ten said...

XD thanks for sharing btw

Akeyla Azmi said...

Sabar kak hana, sabar <3
:)
Hihihi.
Thanks share!
Tapi kalau jodoh cmane? Hehe.
<3

nana kimie said...

moga DIA permudahkan segala urusan hana dan beri jodoh yang terbaik buat hana....amin....

Fizalinolie said...

Apa-apa pun Hana... Allah sentiasa bersama kita. Yang penting banyakkan berdoa agar segalanya dipermudahkan :)

Norhasniza Khalid said...

doa minta dengan Allah hana... sabar kuncinya, pasti lepas itu akan ada kemanisannya.. ok hana......

ain diyana said...

tak termasuk artis kan? hehehehe

Hafiz Hafizol said...

jodoh itu ditgn Allah Hana.. tp kita boleh berdoa n berusaha. sabar ok..


gaji nnti jgn lupa saya ya kah!

Azhafizah Md Nor said...

Perancangan Allah adalah yang terbaik :)

cikji said...

banyakkan berdoa dear, insyaallah okey-okey saja :)

utk kulit blh try ESP yg tu jenis minum, kalau xnak tu blh try yg tablet punya, Vitamin C. ape2 jgn malu2 nk wassap me :)

mirza syazwina said...

kalau dah jodoh tak kemana :)
kadang2 Allah itu menduga hambanya :')..

Gee Lion said...

apa perasaan cik Hana pula kala menatap potretnya?

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

mohon petunjuk dari Allah untuk segalanya..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome