rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 2 February 2014

POETRY - kesempurnaan itu bukan dengan aku

assalamualaikum w.b.t

aku tak lupa siapa aku
cuma aku semakin kuat bermimpi
akan adakah bahagia di penghujung nanti
aku tak lupa akulah si pelaku dosa
seiring dengan noda yang tersimpan kemas
mana mungkin ada pewira
yang mahu pendosa seperti aku
aku tak sempurna
pernah tersungkur malu
bila bertemu
aku tersungkur lagi
itu kehendak aku
inilah padah jika iman cuma paras hidung
hampir-hampir lemas dibadai hina
maka carilah kesempurnaan itu
bukan dengan aku
tapi wanita lain yang lebih berhak atas cinta
seiring barakah ILLAHI
aku pula
tak sanggup diterima atas dasar simpati
walau mata dan hati sakit melihat bahagia kau
tapi itu lebih baik dari akhirnya kau parah
dalam membimbing aku


#lebih baik begini. lebih baik rasa itu mati. kalau bersama cuma niat menyakiti, cuma niat menodai. BARAKALLAHU FIKUM. semoga perjalanan hidup yang sesak ini, ALLAH berkati. :')

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome