rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 16 February 2014

POETRY - ya Rasulallah ya Habiballah

assalamualaikum w.b.t
(auto post)


masa zaman persekolahan, lagu "alangkah indahnya hidup ini" sangat popular sampai mampu menitiskan air mata. :')

rindu
padamu Rasulku
terlalu banyak khilaf kami umatmu
mungkinkah kita bakal bertemu
atau tidak sudikah kau memandang ke wajahku
ya Rasulku
aku tahu kau kecewa pada kami umatmu
setiap khilaf dilakukan tanpa jemu
tanpa fikirkan perasaan tulus darimu
ampunkan aku
ampuni umat-umatmu
di syurga kita bertemu
layakkah aku?
beruntunglah mereka yang bermimpikanmu
ya Rasulallah
ya Habiballah
tak pernah kutatap wajahmu
ya Rasulallah
ya Habiballah
kami rindu padamu
ya Rasulallah
ya Habiballah
terimalah kami sebagai umatmu
ya Rasulallah
ya Habiballah
kurniakanlah syafaatmu

ya RASUL. aku ingin bertemumu di syurga. layakkah aku? :')

1 comment:

Akeyla Azmi said...

Best <33333
rindu nak dengar ni!! Thanks kak asha hana <333 :D :D :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome