rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 16 February 2014

realiti seorang ibu :')

assalamualaikum w.b.t


kata seseorang, bila aku kerjanya asyik menitiskan air mata. "menjaga hati seorang ibu lebih baik dari menjaga hati seseorang yang kerjanya asyik menangis." mungkin dia lupa. bahawa aku jugak bakal menjadi ibu satu hari nanti.

jagalah hati wanita seperti mana kita menjaga hati seorang ibu. inilah yang dikatakan roda kehidupan. satu hari nanti kau akan punya anak. takut pula anak gadis mu rasa benda yang sama seperti mana gadis-gadis itu rasa. muhasabah. selamat pagi. pagi2 lagi aku dah bukak buku sebab isnin nie ada exam BLS atau yang tak tahu tu, CPR. oh my !

5 comments:

Mazni Munawar said...

ibu sanggup tak tidur sbb risaukan anak-anak T_T besarnya kasih sayang seorang ibu...

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

betul tu.. jagalah hati seorang wanita..

Amanina Mads said...

suka pic ni.. mak nina pun susah nk tidur bila anak pegi belajar skrg stay rumah dh lega sikit hati ibu tu. hehehe

aisya said...

betul tu. hmmm

mirza syazwina said...

betul tu,tengok mama miza pun kalau adik yang duk asrama tak tepon...
mulala gelisah..hmmm :')
btw,gudluck kak hana!

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome