rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 10 February 2014

terima kasih siblings blogger. :')

assalamualaikum w.b.t

permulaan cerita yang dimulakan dengan keramahan kak LIEYA. dan si petunjuk arah kak SALLY. nak2 aku dengan kak lieya baru first time pergi times square. haha

with them. love them. walau pertama kali bersua. tapi hati tak ragu2 untuk berdepan dengan mereka. ada yang kata kawan blogger tak boleh dipercayai. TAPI jangan lupa ! aku juga seorang blogger. cuma tak sehebat mereka2 di luar sana. dan kini mereka bukan siblings alam maya lagi TAPI di dunia fana :)

oh man. sebelum makan. dorang nie kuat bercakap jugak lah. aku je. cuma pemalu2 kucing. hahaha :P :P

yeay. percubaan pertama makan korean food. daebak ! bul go gi nama dia.
aku nak try jjajangmyun. tp hr tu tak ada.
next time?
huwaa times square boleh rambang mata aku. semua benda nak grab !!
nasib lah tak gaji lagi. kalau tak? -_-

sakura feel ! best keluar dengan mereka. yang comel sebelah kak lieya tu pernah diceritakan dalam blog kak lieya :)

atotorh. mereka bergambar tanpa aku ! haha hakikatnya aku seronok keluar dengan mereka. lepas segala bebanan dengan gelak tawa. :')

aku? tiada siapa akan dapat duga apa yang selama nie aku sembunyikan di dasar hati yang dalam. penuh dengan kepalsuan di bibir yang tersenyum seperti ikhlas. engkau? kalau aku hipokrit. boleh aku mahu menuduh kau pula sebagai munafik? sekurang nya, kegembiraan sementara ini aku tak kongsikan dengan yang lain seperti mana kau lakukan. aku tak ada intan payung. tapi aku cuma ada kaca sahaja. hati aku lah itu. yang tengah tunggu benar2 pecah. sekarang cuma retak sahaja. tahniah kerana kau berjaya.

10 comments:

nana kimie said...

nana baru baca kat blog sally tadi,heee....best2x!!!

Sally Samsaiman said...

you're most welcome my dear...and thanks again..hihihi...me love you too~ :)

Akeyla Azmi said...

Heeeeeee bestnyaaaaaaaaa <333
heeheheee takpe, harap boleh jumpa kak hana dekat klfc hihi

mirza syazwina said...

waaa...!bestnya..jelesnya >_<
bila la dapat jumpa kak hana ni..huhuu

Gee Lion said...

ni terjebak dgn korean food ni mesti cik Sally tu punyer ideakan? hehehe.. =)

Azhafizah Md Nor said...

seronoknya berjumpe kengkawan blogger kan.tumpang happy :)

Lieya Von Jay said...

yeke hana pemalu ? hikhik. hana dh mcm chatter box ahas lepas... akak la yg pemalu nya.. kahkahkah.. :) anyway tq jugak tau sebab sudi jumpa dengan kak ^_^

Pha Is said...

waa.. best kalau dapat keluar ngan member sesama blogger... saya x pernah lagi

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

wah.. bestnya dapat jumpa semuanya..

Hafiz Hafizol said...

seronoknya jumpa kawan baru..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome