rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 4 February 2014

terpulang. tapi jangan sentuh personal life aku. :)

assalamualaikum w.b.t

walaupown di mata dia aku junior. walaupown dia cuma pandang aku sipi2 utk alasan2 tertentu pada kisah2 lepas terpulang. aku bukan ahli nujum bisa membaca hati dan akal orang. tapi aku boleh tahu dari mata. kerana mata turun ke hati. betul? tapi honestly ! mmg aku pown tak suka kau. ada faham tak?? -_-

kira aku nie beruntung sebab aku terpilih diuji dengan ujian sehebat nie. dapat department mencabar. dapat pulak satu department dengan si polan yang serba sedikit tahu tentang kisah aku dengan dia. well, bukan aku tak tahu sipolan pernah suka dia. thats why bila aku dapat tahu, oh ! sipolan tu la yang tegur aku hari tu dan mention aku girlfren dia. shit ! macam mana aku boleh satu department dengan dia ! i want to run. BUT i won't because this is challenges. so i will grab. bukan semua orang terpilih. am i right?

and the end cuma satu je nak cakap. even pandangan kau sinis. even kau suka dia banyak mana sekali pown. even kau tahu siapa aku terpulang. aku nak kerja dengan professional. aku dan kau bekerja satu jabatan. bila2 masa boleh menjalankan tugas bersama. cuma satu nak cakap jangan sentuh personal life aku. it means ! jangan tanya apa2 mengenai aku dan dia. aku boleh bagi kerjasama. harap kau juga begitu. terima kasih.

 ini yang buatkan aku semakin kuat. ALLAH. aku bahagia bila KAU di sisi. terima kasih. :')

3 comments:

Qaseh Wee said...

semoga dipermudahkan urusan hana di situ ... aaamin.

mirza syazwina said...

tak suka kan bila orang sibuk sgt pasal diri kita..
selamat bertugas kak hana,smoga sentiasa suksess! ^_^

Cikgu Norazimah said...

lumrah kehidupan, kita tak kaco hidup orang, tp ada orang tu suka sibok hal kita..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome