rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 15 February 2014

ubah mind set mu !

assalamualaikum w.b.t


percaya tak? aku pernah alami. di mana bila aku sedang cuba usaha tapi ada yang pertikaikannya. lebih2 lagi orang yang sangat bermakna dalam hidup aku. tapi aku anggap sbg cabaran. entahlah. takut jugak termakan dengan hasutan. :')

ALLAH, everything here, i leave it to YOU. i will accept it as QADA' and QADAR. :')

5 comments:

Gee Lion said...

Hidup akan jadi lebih indah jika kita bertawakal pdNya.. He knows better.. kan cik Hana.. :')

aisya said...

bukan hak kita nak halang atau suruh org berubah. sepatutnya kita support ape saje keputusan org tu. kan? :)

Akeyla Azmi said...

:)))
selalu sangat jadi cemni kak hana, sabor jelah haih. hihi <3
inshaallah boleh!!! hee~

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

sepatutnya kena memberi sokongan untuk orang yang ingin berubah menjadi baik..

Amanina Mads said...

berubah kerana niat nk menjadi baik.. biar la org lain nk cakap apa

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome