rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 13 February 2014

welcome to the world baby kucing !

assalamualaikumm w.b.t


ingat lagi tak INI. kenal siapa yang dalam gambar? si putih yang paling manja deh. badan kecil kan? tp dia dah beranak dah dalam keadaan badan dia yang kecik mcm nie. aku sendiri tak sangka. boleh ke dia beranak? dan at last selamat melahirkan dua hr lepas. ALHAMDULILLAH. :')

so total kucing aku sekarang ada 9 ekor include yang baru lahir nie. banyak kan? :D

maaf putih. akak tak ada saat uteh melahirkan. sobs sobs. ibu kata dua2 warna putih ikut ibu dia. huwaa macam mana la rupa si comel si comel tu ea? mcm mana la si mak tiri pe'ah tu ea? haihh aku risau seyh dekat sini. nak balik. nak tengok baby2. rindu dengan kucing2 aku. nak2 yang selalu main2 dengan aku. si anak2 pe'ah yang lincah tu. semua aku rindu. :'(

ok nak last ariana rose kejap. hari ini episod last. nanti aku BW. nah kiss hug sikit. k bye ! :*

7 comments:

Azhafizah Md Nor said...

comelnya putih..memang putih melepak!

mirza syazwina said...

waahh..sukanya dengan kucing putih melepak ni..geram2 >_<

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

aisya said...

byknya kucing diaaaa. nak sekor. hehehehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

comelnya putih.. mesti anak-anak dia pun comel juga..

Hafiza AizZawa said...

comelnye.. nak ngk pic kitten jugak.. dah folo sini.. shout box ader prob ey..

Akeyla Azmi said...

Hihihi comell <333
hikhik.
Hmmmm ariana rose punya ending kureng ah kak hanaaa hmm

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome