rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 15 March 2014

POETRY - bagaikan pusaramu masih merah sahabatku.

Assalamualaikum .wb.t

Abad demi abad
Detik demi detik
Kami teruskan Tanpa kau
Dalam Doa kami sampaikan salam rindu
Perjuangan kita belum berakhir
Aku sedang berusaha keras
Usaha utk bertemumu di syurga
Hari ini hari pemergianmu
Dua tahun telah berlalu
Namun terasa seperti semalam kita bertemu
Terasa masih merah Tanah pusaramu
Maafkan aku
Kita pasti bersua ikut jejak waktu
Nantilah aku sahabatku


Akan aku teruskan perjuangan ini
Kerana dalam perjuangan ini terdapat semangat dari kau. Genap dua tahun sahabat. Walauu kita terpisah dari dua dunia, aku kau tetap satu dalam ikatan persahabatan. :')

1 comment:

Amanina Mads said...

sedap juga lgu ni hana.. nina dh tukar url blog tau

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome