rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 3 March 2014

POETRY - bersua muka aku ingin

Aku ingin jumpa
Menatap Mata
Bersua muka
Kerana rindu menerpa
Dia
Adakah rasa yang sama
Merindu Tanpa kata

Bukan aku yang mula
Dia yang entah ke mana
Indahnya rasa
Andai kini dia di hadapan mata
Pasti kan kujerit
Akan aku bilang satu dunia
Rindunya aku pada kau ya cinta

Oh mimpi saja
Mana mungkin dia mahu yang sama
Ada Bunga lain yang sedang bermaharajalela
Aku...
Dah layu tidak berwarna

Petang nie aku akan berangkat pulang ke bandar metropolitan. Sebelum Tu pekan masjid Tanah jadi persinggahan. Tipu kalau aku bicara tidak mahu lihat bayangnya langsung. Sebenarnya aku harapkan sebaliknya. Ibu Tanya contact lg? Jawab aku. Kalau ada, adalah. Jawab ibu, ayah dah bagi lampu hijau jadi mcm nie pula. Senyum jugalah yang terbaik. Allah Bantu hamba menjawab segala persoalan dari mereka. :')

Pagi nie jpj weyh. Doakan aku hokey. 

3 comments:

Lieya Von Jay said...

best nya hana balik kg. akak mggu ni balik :)

Gee Lion said...

PANTANG betullah laki macam nih!! haishhh!! menyirappp!!

Sally Samsaiman said...

yg penting dh ada whatapp & insta..hihi

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome