rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, 13 March 2014

POETRY - Bunga layu

Assalamualaikum w.b.t


Aku
Walau rindu
Walau mimpi bertamu
Cuma aku
Cuma aku yang rasa itu

Jangan bilang ke aku
Bahawa kau cinta Dan rindu
Kerana aku cuma bunga layu
Cinta kau cinta palsu
Aku pernah tersungkur dulu
Pernah dipijak kaku
Andai kau tak mampu terima silamku
Hapuskan aku dalam hatimu
Aku rayu

#ya tuhan. Perasaan apa ini. Khayalnya aku dalam dunia fana ini. Kenapa wujudnya dia dalam mimpi? Aku tak ingin. Kerana bila aku sedar dari mimpi, Pasti pipi ini basah kerana air jernih.. Keraskanlah hati ini. Aku mohon.

5 comments:

Amir Khalis said...

kalau hati keras nanti pecah
mintalah hati jadi lembut :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

semoga terus tabah...

mirza syazwina said...

lawanya kak hana! ^_^
be strong :)

Qaseh Wee said...

dlm setiap hidup manusia itu pasti ada ujian . redah dan redah jer la ... tawakkal

Amanina Mads said...

amboihh jiwangnya hana sejak kerja ni. hehe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome