rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 17 March 2014

POETRY - dewasalah sayang

Dewasalah sayang
Bukan untuk aku
Tapi untuk kamu
Masa depan itu
Capailah sebelum ia kaku
Genggamlah sebelum timbul tembok batu

Rindu ini aku semaikan dalam doa kudus
Biarlah kata kau ingatanku semakin lupus
Kerana aku bukan seperti tetikus
Yang jemari menari mencari segenap ruang komputer
Dasar untuk dituju

Nukilan ini terukir atas dasar rindu
Selamat ulangtahun kelahiran
Semoga Bunga yang kau hinggap kini
Boleh berikan Kasih lebih tulus dari aku si Bunga layu.

Pelik
Kenapa Allah tidak bolak-balikkan Hati
Akan ada Hikmah atau...
Aku buntu
Ingin aku nafikan segala takdir
Tapi aku bukan tuhan
Aku cuma pelakon takdir
Allah
Ampuni aku
Aku hampir tersadung kaku

#22. Semakin dewasa kan? Semoga berjaya. Semoga berjaya dalam cita Dan cinta. Akan ada yang lebih baik menanti kau. Ibu suruh aku wish, Tp ibu tak tahu anak dia nie pernah dibuang berkali2. Tapi Kau ada hak mencari yang hakiki kan? Arai, kawan kau semakin dewasa. ;)

Lagu nie. Terlalu banyak momori. Hati manusia senang berubah. Ini sebab Allah yang mengkehendakinya. Maka cintailah kerana Allah. Selamat malam dunia nyata. :)

2 comments:

Lieya Von Jay said...

yg pergi biarkan pergi... usah lah di kenang pada yang tak tau menilai harga hati

Akeyla Azmi said...

:( biar jelah dia nak pergi kak hana :)

<3

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome