rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 31 March 2014

POETRY - jawapanmu kebahagiaanku

Apa pun jawapan
Tuhan, kuatkan
Aku takut rebah di pengkalan
Aku percaya
Pada janji Mu tuhan

Jangan lari dari terus terang
Kerana kebahagiaan aku
Terletak pada kebenaran
Pada awalnya walaupun pahit
Pasti dipengakhiran akan ada seribu kebahagiaan

Bukan mudah mahu mencari kebenaran
Aku hampir rebah ya, tuhan
Dengan takdirmu
Kekuatan aku hadirkan
Jangan biarkan tangisan iringi kelemahan


Apa pown jawapan kau, cuma satu. Kenapa kau pilih jalan yang sama seperti dulu? Jalan di mana aku disakiti Tanpa noda. Dibuang Tanpa belas. Kenapa? Tak kasihan pada hati aku? Sekarang, jangan lari. Kerana aku mahu jawapan pada kekejaman. Kekejaman dari kau.

2 comments:

Lieya Von Jay said...

hana, jgn biarkan org yg sama melakukan kesilapan yg sama berkali2. kerna org begini tidak berhak memiliki sekeping hati yg tulus ikhlas ...

mirza syazwina said...

hai kak hana..lama nya kak hana tak updated blog..huhuu
why kak hana :(
kak hana jangan mengalah okay,
harap kak hana kuat lalui semua ni :(((,
okay kak hana :')

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome