rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 31 March 2014

POETRY - pahitnya kebenaran

Ya tuhan
Kebenaran
Sekali lagi kau tunjukkan
Terima Kasih

Jadi sebab itu aku dibiarkan
Kerana itu dia menyepi
Mungkin dia mahu setia
Tapi kenapa tidak pada aku
Yang pernah jadi sahabat baik?
Kata aku kepada teman
Dia berhak Cari yang lebih baik
Sekarang kenapa mahu menangis?

Tangis aku bukan kerana diludah lagi
Tapi kerana kebodohan diri
Kerana impian mereka yang aku sayangi
Hampa mereka Kali ini
Allahurabbi
Kuasa Mu takdir Mu
Tunjukkanlah

Aku wanita teraniaya
Pernah terhimpit kerana dosa
Kini seorang dalam menghitung noda
Kenapa mahu harapkan dia
Serahkan pada kuasa tuhan
Dia maha penghukum

Ini sebabnya aku selalu keluar. Aku ingin lupakan segalanya. Patut hati kurang enak sejak akhr2 nie. Allah sayang aku. Sebab tu bukakan mata biar jelas segala. Jangan tunggu lagi hana. Kata Atin, bagi peluang pada org Lain pula untuk duduk dekat hati Tu.

Umai, baru hr nie kau kata mungkin dia akan Cari aku lepas dah ada kerjaya. Tapi nie belum berapa Bulan aku ada kat sini, dia dah ada bunga Lain. Sahabat2, terima Kasih suruh aku usaha mencari Tp alhamdulillah aku tak ikutkan. Aku ikut kata Hati. :')

#ibu ayah. Asha nak quit ! Mcm mana asha nak berdepan dengan wanita itu sedangkan dengan bayang dia itu mampu menguatkan Ingatan terhadap luka2 ini yang hadirnya dari si lelaki itu? Tiada siapa faham. Tiada siapa.

1 comment:

Hafiz Hafizol said...

Salam tuan blog.. lama x komen sini...hehehe..

Semoga tuan blog sihat-sihat selalu.. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome