rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 4 March 2014

terima Kasih Allah sebab hadirkan sahabat seperti dia :')

Semalam aku keseorangan. Masa tengah menanti member dekat pekan masjid Tanah. Nasib baik CIk Kila ada. Owh rsau betul dia Kat aku. Sebab Tu dia teman aku sampai kakak dia sampai. Dia takut apa2 jadi dekat aku sebab pekan masjid Tanah Tu Lain Sikit tempat dia nak2 aku lepak sampai malam. Nampak tak dia sayang aku?

Ada org kata kami serupa mcm Adik beradik. Haha yeke?

Kegilaan itu milik kami. :)

Nampak seperti happy kan? Hakikatnya tak.

Kalau lah masa boleh dihentikan atau diputarkan kembali, aku tak kan pilih jalan yang salah ni. Tak. Apa pun kebenarannya aku harap satu hari nanti dia benar2 berubah. Dalam setiap sujud aku mohon. Aku tak kan berharap yang dia rasa apa yang aku rasa Tp aku harap satu hari nanti dia matang dalam menjaga Hati wanita. :') 

Aku bukan lah bodoh tapi aku sedang menggali sesuatu yang hilang. Kau tak kan faham.

#maaf sebab dah lama tak blogwalking. Ptang nie. Ya Allah permudahkan urusan aku. :(

13 comments:

Muhammad Taufiq said...

Dah lama tak terjah sini, hari ni baru dapat terjah blog awk :)

Mohon singgah dan follow blog saya awksweetgitu.blogspot.com :)

Asha Lya said...

kekadang kita perlukan sesorang utk luahankan apa yg terpendam di hati kita..harap hana tabah ya

Lieya Von Jay said...

alhamdulillah hana. bukan sng nak dpat sorg kawan yg sentiasa caring utk kita,.

Psst, hana makin comel skrg

Sally Samsaiman said...

mmg ada iras.. :)

Qaseh Wee said...

jgn ber " kalau " kerana ia seumpama kita tak mempercayai akdir . Insha Allah , satu hari nanti bahagia pasti ada buat hana .

Gee Lion said...

siapa yg tak sayang cik hana oi.. ;)

mirza syazwina said...

comelnya kak hana senyum :)

AmySyahiera Malik said...

memang susah nak cari kawan yang sebegitu , sanggup teman akak . btw , akak comel !

Azhafizah Md Nor said...

Alhamdulillah ada kawan baik macam kila :)

Fatanah Khirizan said...

susah nak jumpa kawan macam tu... comel kak hana :D

aisya said...

mmg ada rupa adik beradik pun. :)

Pha Is said...

tudia..2 sejoli.. hehe

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

muka memang ada iras.. :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome