rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 29 April 2014

POETRY - aku mahu jadi aku yang dulu

assalamualaikum w.b.t

tahu ke mana aku pergi menghilangkan diri
aku sedang cari kekuatan hakiki
dengan berjimba sana sini
aku tak singgah ke rumah kalian
maafkan aku

hari ini
aku mahu kembali aktif
aku mahu kembali ceria
seperti hana yang dulu
kerana di sini terletak 'family outside' yang awesome

terima kasih pada sahabat yang tak putus2 beri semangat
aku mahu jadi blogger yang tegar seperti dulu
aku dah lelah bermain dengan rasa sendiri
akhirnya aku tewas
tapi aku bangkit dengan impian baru
impian di mana langkah aku atur demi ketenangan hati
hanya tunggu saat itu
bukan di sini
tapi di mana mereka semua tak dapat jejaki
walau seimbas bayang2 kaki


me? dengan siapa aku berkawan saat ini. semuanya atas nama persahabatan. lelaki perempuan. tak ada yang sampai jatuh ke hati. kerana aku mahu mencari sahabat bukan cinta tangkap muat.

blogger2 yang bakal bersua muka dengan aku khamis nanti. tak sabar. walaupown dorang blogger awesome. ! ahh nie je masa nak rapatkan ukhuwah sesama blogger. walaupown ada yang masih belum di follow lagi. akan difollow ! jumpa nanti gadis2 ku !

#dan ada bad news. one of my beloved cat dah tak ada. kcing yg paling aku sayang yg rapat dengan aku. kalaulah aku ada dekat dgn dia. dia pergi tanpa aku di sisi. aku nak keje yang selalu ada utk keluarga. kalaulah. :'(

4 comments:

adrianna syaz said...

Hana bertabah dan sentiasa kuatkan semngat ok..^_^

nana kimie said...

haaaanaaa...take care dear!imisutoo:'( sedih pulak dengar laguni.......

mirza syazwina said...

hai kak hana ^_^
rndu nya dengan kak hana jugak :'(
seronokny kak hana jumpa blogger2 tu kan :)
miss u kak hana cute, :DD

Azlan Strider said...

owh..banyak gak yang dah confirm awal2 rupanya ek...sorry to hear about your cat.. :(

Regards,
-Strider-

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome