rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 23 May 2014

bisnes partner !

assalamualaikum w.b.t
(auto post)

my network. lebih banyak lelaki dari wanita kan? tp seronok sebab dorang tak ambil kesempatan. dan ! kami satu network. punya ikatan yang kukuh ! membantu antara satu sama lain. dan penangannya lumayan. thats why i love them as my outside family. plus event sana sini. sukaneka BBQ picnic and so on. awesome !

ehem. aku diapit oleh dua jejaka hangitt. haha yang sebelah berbaju hitam tu faiz fiancee cik mun. yang sebelah nya entah taken ke single. muka market katanya single. tapi macho right? aku pown melting. haha yang penting ! dorang yang banyak support aku. faiz my upline. im proud with him sebab dia bersungguh-sungguh sehingga dia bakal jadi leader dengan kesungguhan dia tanpa putus asa. si alip pulak walaupown dia bukan leader aku tp dia bg aku support dan pertolongan. dorang awesome !

dekat dataran pahlawan. aku nie dah macam adik bongsu dah dalam network aku. kadang2 bila aku lepak sorang2 ke dorang nie mesti cakap kau perempuan balik awal jangan jalan sorang2. bla bla bla. eiyy aku dah besau ler. -_-

dan ini ! aku kadang melepak dengan dia. sampai ada partner lain tanya aku dengan dia nie ada apa2 ke. jadi ktorang lepas ni dah kena jarang2 lepak. bila berkaitan dengan bisnes sahaja baru boleh lepak. kalau tak, ada orang akan salah faham. no ! kami tak boleh jadi lebih dari bisnes partner ! kawan sahaja tak apa. boleh begitu?

tadaaa. pinky. geli. haha aku tak pandai pakai warna nie but im try atleast. tak suka? sila campak laptop anda. haha kalaulah senyuman ini boleh dikekalkan dengan mampu memperbodohkan orang lain yang memandang simpati. tapi ianya tak kekal lama. kenapa? sebab hati aku sering menangis tanpa air mata dan akal selalu teringatkan kebodohan diri yang berjaya buat orang lain memandang aku seperti manusia tanpa hati. ALLAHU. T_T

#pasti ada yang tertanya apa bisnes yang aku buat sampai aku boleh hidup senang. nanti kalau ada yang nak tahu, just pm aku. kita lepak2. kalau jauh bgtwu aku. aku boleh amik u all, aku tak nak hidup senang sorang2. kesenangan perlu dikongsi. kalau aku tunjuk slip bank msti kaki korang menggigil. perghh haha yang pasti bisnes yang aku buat nie tak kan buat aku stress sebab event program bersepah. ALHAMDULILLAH. ALLAH nampak usaha aku. ini salah satu cara untuk buat aku quit kerja nurse dan lari dari dunia yang sementara nie. masa tu tak kan ada sesiapa dapat jejaki aku. aku perlukan ketenanangan hakiki. :)

#masa tu kompom akan ada waktu selalu utk aku blogwalking di blog kalian. betul. jadi doa2 kanlah aku cepat2 capai impian. :')

7 comments:

Azlan Strider said...

Good luck and all the best for ur business hana..hehe :D

Regards,
-Strider-

Hafiz Hafizol said...

lama x datang komen sini hehe.. sihat ke tuan blog?

mirza syazwina said...

woww,syoknya kak hana..
hehee..hensemla yang kak hana suka lepak tu :p
kak hana nanti kite wechat2 ae..hee ^_^

Mime MF said...

wah2 bt business apa tu..hehe all the best!:)

adrianna syaz said...

Semoga berjaya hana eh..dan jgn mengalah..chaiyok2 hana ^_^

Norhasniza Khalid said...

comellah hana dengan kaler pink tu, pakwe hensem lahh.. hihi

Amanina Mads said...

dh jd business women. tahniah hana. semoga berjaya :) ehem2 nmpak mcm serasi je. heheh

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome