rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 2 May 2014

bloggers mini gathering at flora cafe !

assalamualaikum w.b.t

awesome day today. part of my journey. they are awesome they are gojes they are crazy2. kaki gambar kaki enterframe kaki bahan. kami tak pernah bersua muka apatah lagi nak dengar suara. cuma perkenalan dalam maya sahaja. siapa sangka dari maya berubah jadi fana? hanya beberapa jam sahaja mampu mengeratkan hubungan kami sesama blogger. kami tak peduli pada mata2 yang memandang kami ketika bersuka ria berselfie. peduli apa. kata kak sally, "kalau dorang pelik kita macam nie. cakap je yg kita nie blogger." yeah agree. blogger mana yang tak akan bergambar enterframe? nope ok. so we proud to be a blogger !

before i meet them. selfie. :)

before we step into the flora cafe ^^

here we go. nice surrounding. classical, flowering, romantika. awesome !

nice view !!

menu aku? spaghetti bolognese with ice chocolate. first expression bila ice chocolate aku sampai. mesti tak habis nie. chocolate banyak sangat sampai terkeluar. then bila aku minum habis pulak. sampai blogger kak nadia kata,"kata takut muak." haha malu aku. then it means sedap ! dorang kata aku anak mat saleh. haha nak buat macam mana dah menu lain asyik pekena dek tekak je. next time kalau datang lagi nak try la menu asam pedas dia. kak nad sampai menangis sebab pedas. itu yang syok ! org melaka kan. haha :D

desert ! bagi aku sedap sebab ada ais krim. haha aku tak boleh makan pisang sebab perut aku cepat hadam. -_-

awat yang lain sibuk selfie kat depan aku sorang je terkial2 arrange monopod tu? haha

gadis2 ku. kiss hug tightly. psst. kak aisya chipmunk kecik je orangnya. ingatkan dia bawah aku rupanya aku adik. kak sally yang kasik tahu hr tu. ok perasan la tu aku semakin dewasa. haha :)

en azlan strider. baru pertama kali bersua tapi perbualan antara dia aku dan rakan blogger lain macam dah kenal lama. banyak mulut jugak. aku sorang je yang pemalu dekat sini :P :P

aku si kaki enterframe. kau tak suka tapi itulah aku. i love the way i live. any objection?

we love each other. till we meet again? hopefully akan ada masa itu lagi utk kita bertemu. tak rugi aku join hari ini. sebab di sini aku mengenali kalian yang tak sombong. korang blogger awesome. aku blogger cikai. kejap ada kejap tak ada. blogger yang asyik melayan perasaan. tapi kini aku nak jadi seperti dulu. kaki jalan di blog orang. yeah. the end, korang gojes ! noktah ! :)

ehem. akhir pena pada entry ini. lihatlah si lembaga hitam yang sibuk menyelit di belakang ketika aku mahu berselfie. haha :3


kalau ada blog korang yang aku tak letak url di sini, itu bermakna url kalian sedang dalam pencarian ibarat menjejak kasih. haha tinggalkan jejak ok utk aku follow. selamat malam selamat istirehat. esok pm shift. k bye !

#banyak sangat gambauu. jd hanya beberapa kerat je yg aku boleh masukkan. kalau tak jenuh korang nak baca. wakakakaka#

22 comments:

Pha Is said...

macam best je.. tapi laki 2 orang je...? heheh

^^nu[dd]yra^^ said...

iiii hana...kak dd singgah sini...cepat btol update....sangattttttttt la semangattttttt!

Sally Samsaiman said...

Hahahah...lol...untunglaa dah update! ;)

Aqilah Azmi said...

Morning kak Hana heee nak update gak ah jakgi hahaha. Gambar kita dua sangat cantik ekeke. Heeee. Sorry tau kak Hana ;___;

Hugs!!!!!!!
Tak sabar nyaaa untuk next gathering heeeeee <33333

Nuriesya Nadia said...

Makhaih! Pantas anak mat saleh ni. Hahaha.
Nah url akak : nadiaradzif.blogspot.com

Nadratul Syazwana said...

Cepatnya kak Hana update! Hehe ruginya datang lambat T.T Salam kenal kak Hana yeay blog Nad ada hehe

husna yusof said...

tetibe nak nagis bace enty ni syahdu sangat hehehehe.. nice to know u hana :)

Hafiz Hafizol said...

untung ah boleh keluar dgn blogger. hihi

Aefa Aerisya said...

:( noktah

Aisya A. said...

baru nak sentap kata umur kita 28 tahun tapi bila baca entry ni tak jadik lah. hehehe..
lain kali jumpa lagi ye.. hari tu macam tak puas pulak. hehe

Lieya Von Jay said...

syok nya depa :)

bella luna said...

giler laju #hanamontana ni . hahaha. awk pemalu sgt la dik. Kak bella pun jdi malu2 nak tegur awak. ehehe. thanks for coming tau syg !! muah. entry yg menyayat hati gitu

adrianna syaz said...

Tak ajak join pun..huhu..sedey..

Amanda Suria said...

best la kan dapat join gath ni...akak suppose to join sekali masa ni dik..tp last minute x dapat turun...salam kenal...

mirza syazwina said...

kak hana comel,kak hana comel!
hehee..bestnya kak hana,dah la tempat tu cantik sangat..hehe
air coklat tu memang habis la kan sebab sedap..eiii,bestnye! ^_^

Pha Is said...

saya tag asha hana..
http://pening-pala.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-by-hunyeda.html

Azlan Strider said...

sorry lmbat reply, baru balik bercuti and Thanks hana sebab bantu saya untuk tidak kekok pada hari tu..tak sangka rupanya kita duk dekat2 rupanya..hehehe

Regards,
-Strider-

razwien said...

Cantik laaa penggayaan tdung awak tu..... Boleh laa buat tutorial pasni share ngn kegkawan.. Salam Perkenalan awak... Meh singgah page fb kami https://www.facebook.com/580234235365326/photos/a.606764476045635.1073741831.580234235365326/657662337622515/?type=3&theater

bobiedanbad said...

Seronoknya

Cikgu Norazimah said...

Tumpang lalu.. Anda di tag yer untuk Liebster Award . Hehe

Super Girl said...

ya Alllah. syoknyaaaa ada mini gath. nak join jugaaakkk :D

Anis Najwa said...

jelesnyaaaaaaaa...... uwaaa x dijemput pon... tacing sat.. hehehhe

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome