rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 20 June 2014

apa ada dengan semalam?

Assalamualaikum w.b.t

Holaaa. Blog aku yg bersawang nie tiba2 membuatkan aku rasa nak kemas semula dengan sesuatu yg baru. Tapi apakah dia? Entah lah. Tp yg pasti aku nak coretkan kisah semalam bersama Kawan yang sekepala dalam blog usang ini.

Apa yg ada dgn semalam? Persembahkan sketsa terbitan Ika Naim sdn bhd. Haha

video
Nie. Mula2 aku ingat mmg dia nak snap picture. Rupa2 nya dia record. Si Ika Naim mmg pedajal orgnya. Haha

video
Hidung hidung. Nak cover hidung. Haha

video
Tayangan video dulu sebelum tayangan gambar. Haha aku tak tahu la apa yg kelakarnya Tp ianya buat kan aku tergelak sendiri. Dengan wajah kesayangan Hamba yg tak berapa senonoh Tu. Haha tajuk video nie sketsa Alynn Akbar. Haha

Candid maybe?

Thnx darling for being a supporter to me. :)

Blues clues. Kau hadeee?

After video di atas.. Serious captured !

Salleh 'player²' in the world dikelilingi oleh gadis biru putih. Tema yg tidak dirancang. 

Janda²ku. Semoga ketemu lagi. ;)

Aku? Nak Cari teman sekepala kau boleh Cari aku. Nak Cari yg boleh susah senang dengan kau? Aku xboleh janji kan. sebab saat aku susah bukan semua yg aku perlu ada dgn aku. Include kau ! Ya aku sedang tuding jari ke arah kau. Dengan nafas. yang aku sekat selama ini. Gotcaa !

#blogwalking. Rindu pada siblings blogger. Rindu nak tinggalkan jejak pada blog rakan² blogger. Hmm hmmm

8 comments:

Nadratul Syazwana said...

Cantik kak Hana! Hehe bestnya jenjalan have fun jap. Nad stress dah kat u ni. Rindu bloggers semu jugak! Hihi

Mime MF said...

hehuuu melaka..teringat g jenjalan sana..melaka best! lg 1, geng sekepala susah senang bersama payah nak cari!! kalau ada mmg bertuah!:D

Lieya Von Jay said...

wah best nya kuaq reramai mcm neh

Hafiz Hafizol said...

cantik kawan-kawan Hana. kim salam ke semua ok? hahaha.. =p

Hafiz Hafizol said...

cantik kawan-kawan Hana. kim salam ke semua ok? hahaha.. =p

Pha Is said...

ceria semuanya..

mirza syazwina said...

have fun kak hana..comel semua ^_^

Sally Samsaiman said...

seronoknya kak Hana jalan-jalan...muahahaha :D

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome