rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 28 June 2014

POETRY - sampah aku pulangkan

Assalamualaikum w.b.t

Aku Cuba kikis rasa benci
Kikis segala amarah Hati
Kalis segala sampah² berbau tahi
Mereka lempar sehingga aku hampir tandus dinodai
Apa yang aku Cuba buat demi hati yang sememangnya Sudah tidak suci?
Nak dibakar sampah² itu aku xsampai Hati
Aku cuma mahukan apa yang sememangnya milik aku sehakiki
Tapi dia main tarik tali


Demi tuhan,
Aku bangkit walau percubaan aku gagal
Memang aku bukan jiwanya kental
Aku layankan penyakit mental
Disease yang aku sendiri diagnoskan
Yang akhirnya
kau sendiri malu utk mengaku aku sebagai teman
Mana hak aku yang pernah kau mainkan?
Janji kau pertikaikan
Aku cuma mahu sampah aku dipulangkan

Pesan rakan seperjuangan
Jangan dipulangkan
Jadikan kenangan
In sha Allah akan muncul kebahagiaan
Tapi bila?
Engkau sendiri tak tahu apatah lagi aku

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome