rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 28 June 2014

ramadhanku. :')

Assalamualaikum w.b.t
(Auto post)

Ramadhan. Bukanlah sesuatu yang menyeksakan. Tapi...ada sesuatu yang aku pendam. Aku mahu mereka dikembalikan. Ya, bahagia² aku. Yang ada pada mereka yang pernah hadir dalam ruang polosku.

Atuk, asha xsalahkan takdir bila atuk pergi tanpa sempat asha tunjukkan segulung diploma yang asha janji kan pada atuk. Yang paling buat kan asha terkilan. Apa yg berlaku sekarang.

Ada seseorang yang sedang rindukan anaknya. Ada seseorang yang sedang rindukan kakak Dan adiknya. Ada seseorang yang sedang rindukan saudara sepermainannya. Semuanya gara² salah faham yang tidak ada seorang pun Cuba leraikan.

Aku tidak mahu jadi pemerhati. Kerana umur ku bukan kanak² lagi. Sampai bila harus begini. Jangan sesekali berkata ini takdir Illahi. Pernah dengar kata pepatah? Air dicincang tidak akan putus. Itulah yang aku mahu sampaikan di sini. Kembali. Itulah kebahagiaan kami.


#semoga ramadhan kalian indah seindahnya. Itu DOA aku. Barakallahu fikum. Semoga aku sempat merasa nikmatnya bahagia yang aku damba. Aku takut Pena ini Pena yang terakhir. Allah, sampaikan salam rindu ramadhan pada mereka2 di sana Dan di kampung halaman juga. :')

2 comments:

Amanina Mads said...

selamat berpuasa hana

mirza syazwina said...

selamat menyambut ramadhan kak hana..semoga kak hana baik2 saje.
harap ramadhan bagi manfaat untuk kita semua dan kebahagiaan kak hana jugak :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome