rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 4 July 2014

POETRY - maaf kerana masih merasa cinta

assalamualaikum w.b.t

aku tak nampak apa-apa
melainkan cuma ayat menyantas jiwa
kau dan dia walau tiada lagi hubungan istimewa
namun aku tahu kau dan dia simpan rasa yang sama
mulanya aku mahu rasa bahagia
tapi aku tahu bahagia aku cuma tiada guna
bukan aku dalam hati dia yang kau anggap pewira
kau patut berbangga kerana dicintai dia
maafkan aku kerana merindu lelaki yang sama
maafkan aku sehingga saat ini aku masih merasa cinta
walau benci terlafaz kata
itulah hakikatnya
benci ini lakonan semata
maafkan aku
semoga kalian bersatu semula sehingga ke syurga
walau perih rasa ini
tapi aku tenang kerana adanya ILLAHI

i look fatty with this dress. right? thank you ALLAH. aku rasa tenang selepas meluahkan padaMU. segala isi hati ini hanya kau yang tahu. terima kasih. ALHAMDULILLAH. :)

#ALLAH. semoga urusan aku dipermudahkan. terima kasih. syukur. ^.^

No comments:

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome