rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, 14 July 2014

ragut

siapa sangka. dalam sekelip mata. dalam bulan ramadhan pula. kenapa harus jadi mcm nie. ALLAH, dugaan sebesar ini. sumpah, aku tak punya kekuatan. aku cuba bertahan dari menitis kan air mata. aku cuba jadi kuat. cuba namun gagal.

buntu aku dalam harungi ujian dari MU tuhan. aku buntu. apa yang harus aku buat. walau ia hanya sebuah telefon bimbit, tapi terlalu banyak data yang penting. lagi pula, dah nak raya. aku sangat perlukannya, duit lagi. ALLAH.

macam mana nak kerja malam nie dalam keadaan macam nie. SUBHANALLAH :'(

1 comment:

Pha Is said...

dugaan bulan puasa.. sabar..

anyway, salam aidilfitri..

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome