rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 1 August 2014

Tanya mereka tentang dia.

Tanya ibu kepada aku. "kau dengan dia dah habis langsung ke?" ha la ibu. habis dah. lagi ditanya, "kenapa putus? dia ada perempuan lain ke?" entah. sebab asha dah kerja kot. "asal? dia rasa rendah diri ke? yeah mungkin. itu jawapan aku yang tak sama dengan cerita sebenar.

kalau lah aku boleh jawap, ya ibu. dia ada orang lain. itu pown kalau. ibu ibu. stop asking. I'm bored. pak andak Cik Wa Anty Lin dok Tanya bila dia nak habis belajar. lol, jijik nya haihh dengar benda sama. kalau dia dah habis belajar pown bukan dia nak masuk minang. cerita aku dengan dia dah lama tamat. dah lama tamat. cuma xdihebahkan. utk apa penghebahan? cukup. penghujungnya aku dengan dia bukan di lorong yg sama.

si adik, Fateh. awal2 dah kata dia kalau misal kata ditakdirkan utk aku, awal2 si adik xrestu. lelaki tak matang. player. menyampahnya dia. ya, aku apatah lg. mungkin benar kata si adik. yang barang2 aku mungkin dia dah lama buang. sebab tu dia xnak pulangkan. sebab dah tiada dalam simpanan. jadi, jangan bertanya lg. kerana cerita dah lama berakhir. boleh?

1 comment:

Pha Is said...

dah x ada jodoh nk buat macam mana.. yer dok..? heheh

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome