rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 3 September 2014

CABARAN 30 HARI: Hari 1 - 1 gambar terbaru anda & 5 fakta tentang diri anda.

Assalamualaikum w.b.t

tadaa. orang lain dah 3 hari dah start aku baru nak start hari nie cabaran 30 hari. sangat mencabar. even aku hanya blogger cekodok basi, tapi aku sahut jugak cabaran nie. haha

ini gambar terbaru asha hana. gambar pada 31 ogos 2014. well aku kaki selfie. hari2 rasa nak berselfie. haha

5 fakta tentang diri anda

1. perempuan yang gila-gila. nampak pendiam dan muka aku memang dah ramai kata aku nie sombong belaka tapi bila dah kenal secara baik, aku sebenarnya lebih "ramah" dari sangkaan meleset tu. sampai kadang boleh buat orang anoyyed dengan aku. haha

2. gadis yang obses dengan warna biru. boleh nampak sendiri dengan suasana rumah blog aku macam mana kan? hehe

3. wanita panas baran. anak no 2. memang kebanyakannya macam tu. ke korang yang angah nie tak macam tu? yup. aku tak suka menunggu dan buat orang tertunggu. mulalah nak baran tak tentu pasal. aku tak boleh kena cuit sikit. mesti nak melenting. tapi aku senang gila nak cool kalau kau pandai cool down kan aku. nanti tunggu cabaran hari kedua macam mana nak memenangi hati aku. :D

4. kaki jimba. pantang diajak pasti nak. tak kira la mana pown as long as duit dalam poket ada. bawak la aku g mana pown. sebab aku tak suka terperap dalam rumah dan itu cara aku nak release tension. hik hik.

5. aku suka muzik hip hop yang boleh buat aku dance sekali. macam cerita step up. pernah kawan aku suruh masuk kelas dance. gila ke apa. haha memang aku suka hip hop pakaian pown hip hop tapi tu hanya minat dan hobi sahaja. :)

rasanya itu sahaja kot untuk hari ini. tunggu cabaran hari kedua pulak ea. ^_^

7 comments:

Mama Myja said...

panas baran bukan anak no.1 ker. heheeh

salam perkenalan dari mamamyja. jemput singgah, komen and follow back

CABARAN HARI KE-3

adk dayah said...

btoi2 ank no 2 memang panas baran T_T salam perkenalan dari blogger KANVAS SEORANG ELF :)

Nazlee Ismail PCL said...

Salam asha, ...ehh kita sama la ank no.2, suka selfie ea...salam kenal dari PCL.

www.nazlee.com

Hafiz Hafizol said...

jawab la #20factsAboutMe pulak yang kita tag di instagram tu... Lagi la boleh kenal dengan lagi mendalam mengenai awak .. kahkah.. =P

Norhasniza Khalid said...

ooooo..... habis.. pecah rahsia mama dah tahu... hahaha.. jom dance together!

Jari Manis said...

akak JM anak perama pun jenis panas baran gak :-) camna lah tu

Ibnu Ramli said...

Salam berkenalan.. sama lah peminat warna biru juga ^^
Good luck utk bersegmen 30 hari ni.. rajin juga eh?

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome