rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, 17 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 15 - surat untuk seseorang

Assalamualaikum w.b.t

puisi satu utk you all. hiksss !

Cabaran hari yg ke 15 hari nie. baru lepas balik dari kerja terus update. Fuhhh penat.

Dear, future husband. Aku xpandai masak. Aku xreti berlembut. Perangai aku memang agak kasar. Cuma orang tertentu sahaja yang tahu macam mana nak lembutkan aku.

Aku bukan perempuan suci yang kau damba. Bukan gadis sempurna yang kau impikan tapi aku jugak seperti gadis biasa yang inginkan kesempurnaan itu. 

Jika ingin kan perempuan macam aku. Jumpa mak ayah aku. Kalau saat tu kau dah bersedia nak terima kekurangan aku. Ok Bro?

Salam kasih,
Future wife.

*Haha. Dah lama tak tulis surat cinta bagai. Aku sebenarnya tak tahu nak tulis utk siapa. Nak tulis utk ibu ayah or siblibgs, kata aku buang tebiat pulak kan. So, aku tujukan khas utk org yg tak pernah wujud dalam hidup aku kan. Jadi, tajuk surat ni, "surat cinta utk si lelaki dongeng." Haha

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

wah giteww, creative creative...

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome