rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, 12 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 10 - apa di dalam handbag aku

Assalamualaikum w.b.t

cabaran hari ini. hari yang ke 10. aku wanita. agak2 apa yang ada dalam handbag aku? hemm hmm.

tadaaa. barang2 untuk gadget aku. such as earphone, pineng power bank dan charger. hik ! earphone memang perlu sebab aku suka dengar muzik. kalau time belajar dulu dah asing awal2 dah. kalau time dalam kelas pown lecturer dekat depan aku dekat belakang dengar lagu. nakal tak? haha

perfume jantan aku "clinique happy man." aku memang suka bau perfume lelaki. wangi dokkkk.

teeth brush. blue colour again. hehe senang. memang aku saja letak dalam handbag buat spare. kalau g mana2 ke utk stay beberapa hari tak payah g bazir duit beli baru.

eyeliner, lipstic "d'herbs" dan oil control film. sejak dua menjak dah dewasa nie tahu pulak nak jaga muka. haha -_-


dan tentunya purse kesayangan aku. macam2 khazanah ada. elastopast pown aku selitkan sekali. haha

ok. cabaran seterusnya tungguuuuu. :D

CABARAN HARI 1
CABARAN HARI 2
CABARAN HARI 3
CABARAN HARI 4
CABARAN HARI 5
CABARAN HARI 6
CABARAN HARI 7
CABARAN HARI 8
CABARAN HARI 9

1 comment:

Hafiz Hafizol said...

fuyo banyaknya alat make up diaa hahaha

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome