rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, 13 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 11 - kenangan lucu zaman kanak-kanak

Assalamualaikum w.b.t

hari ke 11. walaupown saat nie aku tengah berkursus, penat tahap gaban, tapi aku still nak teruskan cabaran nie.

ok sebenarnya aku malu nak gtwu. tapi demi cabaran nie tak apa. alaa lagi pown tu zaman kanak2 kot. haha tapi sumpah sampai sekarang aku still teringat2. apakah itu?? hehe

waktu tadika. aku rasa member2 sepermainan tahu la kot. bila mana aku tercirit dalam seluar masa dekat tadika. alaa jangan la nak cakap aku pengotor ok. time tu baru umur 6 tahun. huwaaaa. lepas tu aku balik dari tadika masa tu dengan tak pakai seluar. hanya pakai baju tadika yang labuh sampai lutut je tu. haha ok zaman kanak2 je aku tercirit. tapi korang jangan nak kelentong. zaman dah besar pown ada yang tercirit jugak kan sebab korang terkena cirit birit.

ok zaman sekolah rendah pulak. belakang rumah atuk aku ada sungai. so aku dengan siblings aku dengan sedara2 aku suka berkubang dekat situ sambil tengok ayah aku menjala ikan. ktorang pergi dekat bahagian empang yang banyak lintah berkumpul. guess what? lintah tu melekat dekat betis aku then secara automatik aku menjerit. "lintah lintah !!" sambil memeluk abang kesayangan aku ketat2 yang masa tu pown baru sekolah rendah. malu siottt. haha



2 comments:

Hafiz Hafizol said...

Eiiyek

aishah nin said...

Adehh!!! Pengalaman yang sama. Tapi saya darjah 1. Bila ingat semula memang kelakar! hahahaha :)

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome