rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, 14 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 12 - 5 wishlist asha hana

Assalamualaikum w.b.t

setiap orang pasti ada impian masing2 yang teringin sangat nak jadi kenyataan kan. so cabaran utk hari ini bermula.

5 wishlist wanita bergelar asha hana

milik en. google

1. teringin nak duduk berdua bersama orang yang aku sayang dihadapan senja terbentang sambil menyaksikan keindahan alam semesta dan matahari terbit serta tenggelam ditelan bumi. memang itu yang aku inginkan. dari zaman sekolah lagi. sebab aku kan suka senja? in sha ALLAH dengan future husband mungkin? :)

2. nak jernihkan semula sesuatu yang telah keruh kerana salah faham yang dah lama berlaku tapi kekeruhan itu tetap berterusan kerana selangkah kami kehadapan demi kebenaran, selangkah itulah ada yang cuba lari dari mengetahui apa yang sebaliknya. pernah dengar kata pepatah, air dicincang tak akan putus. kan?

3. wanita melayu terakhir. kau tahu aku nie memang jenis ganas la. perangai tak pernah nak sopan. bercakap pown ikut sedap rasa. teringin jugak aku nak jadi wanita melayu terakhir, tapi dah try ubah, nampak sangat hipokrit. haha

4. nak cantikkan kulit tangan yang berbijik2. macam2 produk dah aku pakai. still macam nie. rasa macam nak buat pembedahan plastik je. -_-

5. aku nak jadi blogger dalam satu masa aku bakerja full time sebagai nurse. sebelum aku jadi staff nurse, itu lah impian aku. selalu blogwalking, selalu update entry setiap hari. sekarang memang jarang ada masa. hmm hmm

4 comments:

Anizz Annisa said...

semoga impian awk tercapai.. :)

mama 3farhanah said...

Semoganya semua tercapai n gud luck...;-)

Cahaya Ketinggian Kehalusan said...

Assalamualaikum, Cik Hana di-tag
http://cahayaketinggiankehalusan.blogspot.com/2014/09/liebster-award-1.html

tiey smilez said...

Insha'Allah. Semoga semua wishlist awak dimakbulkan. Amin :)


Jemput singgah : Breakfast Di OldTown White Coffee

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome