rakan blogger awesome

register and redeem now ! ♥

Assalamualaikum :)

smileys writing photo: writing thgastenboektekenen.gif"Semua penulisan akan mati. Hanya karyanya sahaja yang terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Saidina Ali b. Abi Talib

"Aku mencintaimu kerana agamamu. Jika hilang agama dari dirimu, maka hilanglah cintaku kepadamu." - Imam An-Nawawi

i was born :)

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, 16 September 2014

CABARAN 30 HARI: hari ke 14 - cerita kasut saya

assalamualaikum w.b.t

setelah dalam seminggu aku berpenat lelah berkursus, akhirnya aku pulang juga ke tanah bumi bertuah kuala lumpur. ok. cerita pasal kasut aku?

milik en. google.

aku lebih suka pakai kasut yang macam boot ala2 korea gitu. aku ada dua kasut yang macam gambar di atas. dua2 berwarna coklat. malas aku nak ke luar utk snap semata2. haha

tahu kenapa aku suka pakai kasut macam nie? selesa utk kaki aku. walaupown dia agak panas tapi lama2 aku jadi selesa. yang jenis cepat berpeluh, sila jangan pakai kasut macam nie. sebab kaki boleh mewujudkan aroma yang tak sepatutnya. haha

milik en. google

selain tu, aku suka pakai kasut wedges. sebab aku dah sah2 pendek. so pakai kasut tinggi macam nie nampak aku lebih elegan dana tinggi. haha ditambah pulak stabil bila berjalan. amboii ayat BM sangattt !!

nie gambar tahun lepas kot. haa nampak kasut yang aku pakai tu? tu salah satu dari koleksi aku. haha amboi macam banyak nau. padahal dua jibik je !

dan last sekali aku suka pakai sandle. nampak simple dan senang bergerak ke mana sahaja. cewahhh.

ok cabaran hari tamat. menghitung hari bilakah cabaran ini akan sampai ke penghujungnya huhu

1 comment:

Budak Perempuan Biasa said...

cantik kasut....hahaha perempuan dan kasut memang tak boleh dipisahkan

Designed By asha-hana.blogspot.com | All Right Reserved to: Asha Hana 2011 - 2013 ©| Best View: Google Chrome